"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2011. július 4., hétfő

Megint vizes

Sármos fiam közelgő szülinapjára és a pocsék időre való tekintettel tegnap elmentünk az esztergomi élményfürdőbe, ahol ikszedszer is megfogadtam, hogy szünidőben hétvégén soha többé. Talán az egy négyzetméternyi vízfelületre jutó kábé húsz fő miatt, de az úszómesterek a bkv ellenőröknél szokásosnál is taplóbbak voltak, szerettem volna elmagyarázni nekik, hogy az a sok száz undorítóan fegyelmezetlen barom ott a medencében, akik ugrálnak és sikongatnak meg fröcskölnek és spriccelnek meg felkapaszkodnak és becsobbannak, na azok a FIZETŐ FÜRDŐVENDÉGEK, akiknek a pénzéből kapják a létesítmény kedves dolgozói a bérüket, hát igazán elvárható lenne, hogy ne úgy nézzenek mindenkire mint egy darab sz..ra, hanem inkább törölgessék villámgyorsan felfelé a vizet a padlóról mielőtt valaki kitöri a nyakát, szóval a valódi veszélyforrásokkal törődjenek, ahelyett, hogy megkeserítik a más szórakozását ha már ők nem tehetnek a vasárnapjukkal amit akarnak.

Hazafelé elég vidáman néztünk ki, mert miután kihámoztam a dedet az úszópelusából, ráraktam a a ruhákra, emiatt összepisilt pólót kellett fölvennem, ő valamivel jobban járt, mert a nadrágja helyett a pulcsiját húztam a lábára (mázli, hogy ugyanannyi keze van mint lába). Szegény ünnepelt gyermekem meg teljesen rosszul lett éjszaka, valószínűleg attól a rengeteg bubis melegvíztől amit lenyelt amikor azt bizonygatta, hogy a pezsgőfürdőben lehet lélegezni a víz alatt. Na ilyen kajla tizennégy évesen, és még ő röhögte ki a húgát, amikor az megkérdezte tőlem, hogy ÉSZREVETTEM-E MÁR, hogy ők négyen testvérek mind két-két évvel idősebbek egymásnál...

7 megjegyzés:

  1. És? Észrevetted?

    VálaszTörlés
  2. ...ez itt a végén nekem is szöget ütött a fejembe. (ezt hogy csináltátok?)

    VálaszTörlés
  3. jaaa...hát úgy könnyű.

    VálaszTörlés
  4. A lelkeden fog száradni, ha kipukkanok. :D

    VálaszTörlés
  5. És most mennyi idős is a ded? :-) Tudom, tudom, a csalán meg a más farka...! :-)

    VálaszTörlés
  6. Akkor a kovetkezo bebi 85 honap mulva esedekes?:)
    (Esz a sarga irigyseg a sok gyereked miatt:)

    VálaszTörlés
  7. Engem az úszópelus érdekelne...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.