"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. május 22., kedd

Incy Wincy Spidermother

A hétvégi megpróbáltatásokat tegnap kirándulással igyekeztünk kipihenni, ami a makacs fej/fog/fülfájást (továbbra is eldöntendő) leszámítva remekül sikerült.
Említésre méltó az az út menti csehó, amelynek vendégköre látszólag helyi alkoholistákból és kamionsofőrökből áll, de a reményvesztett arcú csapos olyan finom kaját tett elénk, hogy kedvem támadt elrabolni a szakácsot.
A kehidai fürdő egy létében meglepő wellnessizé, csupán két lépésre attól, hogy az ember lezuhanjon a világ pereméről. A hétfő persze náluk sem teltházas nap, a benti óriáscsúszda nem is üzemelt, de ezt semmi nem jelezte, úgyhogy felmásztam a tetejébe, ahol csalódottan nézelődtem egy darabig, azon tűnődve, vajon víz nélkül is lejutok-e rajta. Aztán inkább a lépcsőn indultam el, de a fürdőmester bátorítólag integetett, és lám, már tényleg működött. Így hát sokáig egyedül csúszdáztam, az érkező medencénél pedig nyolcvanéves bácsikák szurkoltak nekem félkörben.
Amikor azonban vagy tizedszer kocogtam fel és vetődtem bele a csúszdába, a lámpára pillantva rémülten láttam, hogy piros, vagyis valaki már van a csőben. Azonnal lefékeztem, majd próbáltam visszamászni. Nagyjából úgy nézhettem ki, mint az Incy Wincy Spider az ereszcsatornában. Már majdnem sikerült, amikor észrevettem, hogy egy (jóval nyolcvan év alatti) férfiú érdeklődve figyeli erőfeszítéseimet fentről... Akkor úgy éreztem, hogy már eleget szórakoztattam a kedves fürdővendégeket.

9 megjegyzés:

  1. Szerintem a fogad lesz a ludas, pénteken megnézethetnéd.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki nem vádolhat engem halált megvető bátorsággal. Gondolod h képes vagyok elmenni úgy a fogorvoshoz h nem vagyok biztos benne h a fogam fáj?? :)

      Törlés
    2. Pedig utána ehetnél sztrapacskát.

      Törlés
  2. Erről ez a klasszikus jutott eszembe: http://www.youtube.com/watch?v=a4cmrMJul1g

    VálaszTörlés
  3. olyan szép az a környék szerintem, mondjuk még nem csúszdáztam ott sosem, amit most egy kicsit irigylek tőled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép.
      Biztosan neked is beindítanák a csúszdát, ha megígéred h előadsz valami performanszt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.