"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 2., hétfő

Mi minden


történt?
Nagy Vizes Mustrát tovább bővíthetem, voltunk a mórahalmi strandon, igazán remek, mondjuk legközelebb nem akkor megyünk, amikor hétvége van ÉS falunapok. A legviccesebb az a medence, amiben egy hatalmas labda kelti a hullámokat, amúgy meg tényleg minden van, ami egy ilyen helyen lehet, sőt több is, de a meztelenkedős szaunarészbe nem mentem be. Csak sajnos elfelejtettem, hogy azért vettem az új fürdőruhaalsómat, mert a régit szétcsúszdáztam, és az újat vittem el, úgyhogy most van két szétcsúszdázott alsóm.
Kajla hazajött Erdélyből, hozott áfonyapálinkát, medvét nem láttak, csak medvesz.rt, vagyis egy bácsi mondta nekik, hogy az az. Most elment egy kisköltségvetésű, háromnapos balatoni cserkésztáborba, de mivel szétszakadt a hátizsákja és a cipője, venni kellett neki, ettől a tábor ára olyan magasra szökött, mintha nem sátorban lakna egy üres telken, hanem ötcsillagos szállodában.
Megint elhagytam a bankkártyámat, de aztán meglett, Kajla találta meg, ő az egyetlen a családban, aki szinte bármit képes megtalálni. Igaz, elveszíteni is. Apusom azt mondta, legközelebb olyan kártyát igényeljek, ami lyukas, hogy egy madzagon a nyakamba tudjam akasztani, haha naggyon viccces, én viszont még sosem kértem, hogy kerítse elő a zoknimat...
Ma rájöttem, hogyan lehet sodrófolyosót csinálni a felfújható medencében.
És hurrá, már nincs eldugulva a mosogató, és már tudok örülni is ennek, nem úgy, mint amikor a csőgörényes bácsi büszkén szólt, hogy "jöjjön, nézze, milyen szép tölcsért csinál a víz a lefolyónál!", de én csak azt láttam, hogy az egész konyha csupa trutyi.

15 megjegyzés:

  1. Ez a lyukas bankkártya jó ötlet! Persze az is jó lenne, (ha már ötletbörzét tartunk) ha lenne megoldás, hogy vihessük a vízbe: pénzt, kocsikulcsot, mobilt, esetleg laptopot :)
    Persze tudom, mindezt simán be lehet vinni a vízbe, de én utána még használni is szeretném őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Százasokat és kétszázasokat is simán be lehet vinni :D És vannak vízálló mobiltokok.

      Törlés
  2. a pünkösdfürdői strandra mikor jöttök?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ott elég hideg a víz, nem? :)

      Törlés
  3. még nem voltunk, de szomszédaink :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naszóval, nemrég ügyesen belinkeltem ide a csillaghegyi strandot, aztán rájöttem h az másik, és nem fogom a kánikulára, télen is ugyanilyen hülye vagyok. Viszont a pünkösdfürdőinél nem írják a vízhőfokot
      http://budapestgyogyfurdoi.hu/hu/punkosdfurdoi/furdoegysegek
      valahol azt olvastam h 24 fokos karsztvíz táplálja, na de h azt esetleg melegítik-e, vagy sem, arról nem találtam infót. És hiába több a 24, mint a csillaghegyi 22, nekünk még mindig kevés :)

      Törlés
  4. Sokat gondolkodtam, mivel bizniszelhet a Medvesz Rt, de most már tudom.
    De jó, hogy itthon vagytok, már nagyon hiányoztatok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Sztem tévedsz, ti nem voltatok itthon, nem mi :D

      Törlés
    2. Oh, a két fürdőbugyádat csak nem a kis felfújhatós kékben csiszatoltad szét? Ugye az 500-ik bejegyzés nem a hogyan-ról fog szólni?

      Törlés
    3. Nem, valódi óriáscsúszdákban.
      A kis felfújhatósban a könyökömet csiszoltam le most két nap alatt sodrófolyosó-keltés közben.

      Törlés
    4. Nem gondoltál arra, hogy lehet, most jött el az idő, amikor vissza kellene menned dolgozni?:) Én még messze nem tartok ott, hogy sodrófolyosókat generáljak a könyökömmel, de a családom mégis úgy ítélte meg szellemi-lelki állapotomat, hogy mindenkinek jobb, ha augusztus végén munkába állok (leszámítva persze leendő lelkiápoltjaimat):(

      Törlés
    5. Na tessék, én meg büszke voltam h ugyan sem festegetni, sem gyurmázni, sem papírmadarakat hajtogatni, sem homoksütit sütni, sem legókatedrálist építeni nem szoktam a gyerekkel, de végre valamiben kreatív vagyok... :(

      Törlés
    6. Ne szomorkodj, biztos csak az irigység beszél belőlem, hogy amíg én a nagybetűséletben kalandozom, addig te kedvedre kreatívkodhatsz a gumikádban:)

      Törlés
  5. Mi is voltunk tavaly Mórahalmon, hétközben pár napot. Én már rég röhögtem annyit és olyan jót, mint abban a "tojásos" medencében:))) Jövőre visszamegyünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is visszamegyünk még az idén, gyerekestül (most csak a legkisebb volt velünk). Bár már előre látom h ki fognak fütyülni minket, mert ezek tutira megpróbálnak majd rámászni a labdára/tojásra... vagy alábújni :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.