"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. július 8., vasárnap

Négyes alá

A vizes mustra újabb állomása: Cegléd.

Pozitívumok: óriási füves terület, sok csúszda, elnéző úszómesterek, remek strandidő (utóbbi nem a létesítmény érdeme).

Ami nem annyira jó: a medencék kicsik és kevés van belőlük, legalább is a hétvégéhez és a remek strandidőhöz viszonyítva. A víz hideg/hűvös (kivéve a gyógymedencéket amelyekbe 14 év alatti gyerekek nem mehetnek). De lehet, hogy csak mi vagyunk túl fázósak... Hat óriáscsúszdához egyetlen közös lépcső vezet fel, a szűk helyet a hatalmas csúszógumik tovább csökkentik. A csőcsúszdák lejtése nem elég nagy, lassúak és fullasztóan levegőtlenek. Az utak kövezete nem strandbarát, a napon járhatatlanná forrósodik, vizesen viszont csúszik.

És igazán nem tudom, melyikhez soroljam, mert valakiben visszás érzéseket kelthet (ugye Fakirma???), de a babamedencében SZIVÁRVÁNYCSÚSZDA van. A ded imádta.

16 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Igen, szomorúan tapasztaltam én is korunk nagy rákfenéjét, a strandokon gombamód szaporodó szivárványcsúszdákat. Az én gyerekeim is imádják. Nagyon fáj. Újabb ok, amiért utálok minden víziintézményt.

    VálaszTörlés
  3. Az első megjegyzést nem azért töröltem, mert elborult aggyal trágárságokat írtam benne, majd elszégyelltem magam, hanem mert véletlenül kétszer küldtem el ugyanazt a hozzáfűznivalómat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nálatok nincs ilyen opció (khmmm), de létezik a "végleges törlés" lehetősége, ami az ilyen magyarázkodást fölöslegessé teszi. Persze nekem így is tetszik :)

      Törlés
  4. :) Na ha már így körbelövöldözted a környékünket (Kecskemét aztán meg Cegléd) azt megsúgom, hogy középen meg se állj... Mármint én bármikor szívesen látlak, de a nálunk épült vadiúj strandot nem ajánlom... Nagyon kevés medence, abban is hideg a víz (csak tudnám, hogy miért nem a termálkútból töltik fel), drága belépő, füves, de árnyék még nincs, viszont ami van: sok-sok olyan ember aki szinte csak ott lát vizet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Olyan emberek itt is voltak, csak nem jutott eszembe hogyan kell ilyen szépen körülírni :)

      Törlés
    2. Hát én is gondolkodtam a megfogalmazáson egy kicsit :)

      Törlés
  5. mi az a szivárványcsúszda...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Van értelme linkelni? :D

      Törlés
    2. Van.

      Szerintem Cegléd jó hely, viszont sosem jutna eszembe, hogy hétvégén menjek ilyen helyre.

      Törlés
    3. Egyedül is bármikor elviszek strandra öt gyereket, legszívesebben hétköznap, de hétvégére is kell valami program, és két nap kicsit sok a teszkógazdaságos medencében :)

      Törlés
    4. EGYEDÜL? És még a vízbe is beengeded őket? Mi van, ha mind az öt egyszerre fullad meg? Nem értem hogy lehetsz ennyire felelőtlen.

      Törlés
    5. Ja, vízbe nem mehetnek. Csak egyesével.
      :D

      Törlés
    6. tényleg van, továbbra sem tudom, mi az.

      Törlés
    7. Hát olyan csúszda ami pont úgy néz ki mint amit Bogyónak építettek.

      Törlés
    8. asszem, egyre mélyebbre süllyedek. (nincs bogyóbabócánk)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.