"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 22., szerda

A mellékkörülmény

- Jó napot kívánok. Visszahoztam ezt a cipőt, mert kilyukadt a talpa.
- Ez szörnyű állapotban van. Teljesen kilyukadt.
- Igen. Erről van szó. Három hónapja vettük.
- Biztosan nem egyik napról a másikra lyukadt ki. Akkor kellett volna elhozni, amikor már az első kis sérülés látszott rajta.
- Csakhogy a gyerek az édesapjával él, nem nézegetem naponta a cipőjét, nekem akkor mutatta, amikor már lyukas volt.
- Ez, hogy kivel él a gyerek, MELLÉKKÖRÜLMÉNY.
- Szerintem is, a lényeg, hogy három hónap alatt kilyukadt a cipő talpa!!
- De ez egy 38-as méretű cipő, gondolom már nagy a gyerek, tudott volna szólni hamarabb is.
- Nyilván tudott volna, de nekem nem szólt, nem cipőkről szoktunk beszélgetni...

48 megjegyzés:

  1. Elég pipa lettem a hölgy stílusa miatt, ezért hozzáteszem h egy kilencezer forintos FILA cipő volt a vita tárgya, Deichmann, Dunakeszi.

    VálaszTörlés
  2. Thea, fogalmam sincs hová tűnt a kommented, de én sem tudtam nevetni, bár főleg a kioktató modor miatt. Bár talán jobban jártam mint az előttem reklamáló fiatalember, akit letoszott amiért nem tisztította ki a szétesőben lévő cipőt (megjegyzem nem volt sáros vagy ilyesmi, legföljebb picit poros), és közölte vele h őt nem érdekli ha DOLGOZIK, időt kellett volna szakítania a cipőpucolásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még az adminban is megnéztem, nyoma sincs a kommentjeidnek :(

      Törlés
    2. Mióta feliratkoztam én is látom a kommenteket.

      Törlés
    3. Az igaz, de itt nincs nyoma.

      Törlés
    4. Nekem kell beszélgetnem a szellemekkel? :D

      Thea, amior elküldöm az üzenetet, a doboz alatt balra van olyan opció, hogy feliratkozás. Ha arra rákattintok, akkor elküld minden üzenetet ami érkezik, amíg le nem iratkozom. Ennek köszönhetően már ketten tudunk az üzeneteid létezéséről.

      Azért ez roppant dühítő amúgy. És nem segíti elő a blogspotra költözést.

      Törlés
    5. Hát a feliratkozás tényleg remek dolog, de jelen esetben csak azt oldja meg h Thea elolvashassa a saját kommentjeit is a postafiókjában :) Az övét továbbra is csak az fogja látni aki szintén feliratkozik...

      Törlés
    6. jéééé, látszik.

      Most már senki nem fogja elhinni nekem, hogy szellemekkel beszélgetem. :(

      Törlés
    7. De durva, az előbb még itt volt az utolsó komment. Most meg eltűnt.

      Anyus, a feliratkozást nem azért meséltem el, hogy kárpótoljam a láthatatlanságát azzal, hogy önmagát olvashassa, hanem mert kérdezte. :D

      Thea nagyon örülök, hogy elégedett vagy a blogspottal. Én most annyira nem.

      Törlés
    8. Thea, a legutóbbi láthatatlan hozzászólásodra a válaszom: nyugodtan írhatsz bármit. Sajnos úgysem látszik :D
      De komolyan: remélem megoldódik ez.

      Törlés
    9. Bár ha jobban belegondolok azért ez elég vicces. De lehet, hogy csak addig amíg nem válunk mindannyian láthatatlanná.

      Törlés
    10. Mondjuk a többiek érdekében azt hiszem nem lenne baj.

      Törlés
    11. Jé anyus te is elvesztél! Most velem mi lesz?

      Törlés
  3. Lehet, hogy a hölgy a cipője talpát nézegeti, de mikor a táncos cipőm kikopott azt akkor vettem észre, mikor már lyukas volt az alja. Pedig fájt a lában veszettül, de azt hittem, hogy annyira béna vagyok, hogy nem bírok ki napi 8 óra táncot sem.

    És még bejegyzést is írtam róla, hihetetlen, hogy az ember mikről be nem számol a blogjában. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék. Viszont olvastad már. És egyszer bizonyára elég volt. :)

      http://motymoty.blog.hu/2011/07/13/400_16

      Törlés
    2. Ezek szerint nem olvastam elégszer :)

      Törlés
    3. Pedig a tanulság már akkor is nagyon tetszett.

      Törlés
  4. Végre észrevettem a segítséget. Remek. :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig itt is jó volt. Sőt :)

      Törlés
    2. Amúgy a Párductermetű cipője volt :) de általában vele sem a lábbelije állapotáról szoktam beszélni.

      Törlés
    3. Eddig. Na de majd ezután!

      Törlés
    4. igen. ide volt szánva csak, az első verzióba volt pár nyomdahiba...

      Törlés
  6. Én már olyan régóta meg akarom kérdezni, hogy hogy bírod (hogy lehet kibírni) azt a mellékkörülményt, hogy 2 gyereked nem veled él?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem sokkal könnyebb, mintha mondjuk gyógyíthatatlan beteg lenne.

      Törlés
    2. Oké, vannak fokozatok :-)

      Törlés
  7. És miért nem kézen jár az a gyerek??! Rendeltetésszerűen használta??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Lehetséges h éjjelre nem volt kisámfázva... de psszt!!!

      Törlés
  8. micsoda??? Letezik olyan ember, aki ejjelre nem sàmfàz?? :))))))

    VálaszTörlés
  9. Szerinted fél pár cipőkkel foglalkozik a hölgy? Vinnék hozzá néhányat, hátha lenne néhány jótanácsa számomra...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól ki van képezve. És genetikailag is alkalmas rá.

      Törlés
  10. [Gondoltam kipróbálom, még mindig írhatok meggondolatlanságokat -következmények nékül, vagy már nyoma is marad. Elnézést!]

    VálaszTörlés
  11. ma eszembe jutott ez futás közben. elképesztő. nem is tudom mit mondtam volna neki. és mi lett a cipővel végülis?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levásárolhattuk az árát. Egy hosszú beszélgetés után :)
      De most elhatároztam h ezentúl mindig visszaviszem a túl hamar szétszakadó cipőket. Persze akkor amikor még épp csak kezdenek tönkremenni. És persze előbb kitisztítom. Én leszek az ideális reklamáló :D

      Törlés
    2. Igy kell ezt csinalni! Hajra a jo peldaval, buszke vagyok rad!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.