"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 6., hétfő

Ami tény az tény

A hisztispicsa létforma nem zárja ki feltétlenül az önkritikát.
Ezért díjaztam a dedet, amikor érdeklődve nézte amint szentségelve földhöz csapkodom a babakocsit (nem bírtam összecsukni mert az egyik k. kallantyút elfelejtettem benyomni), majd kimérten annyit mondott "hisztis vagy".

6 megjegyzés:

  1. kellenek ezek a történetek...amiket egykor majd felemlegetnek rólunk az utódok, temetésünkről hazafele menet az autóban, vagy amiben majd akkor utaznak.
    ...én is hagyok egész szép csokorral az enyémekre hasonló szép történeteket.

    egyszer példáuls segbe rúgtam szegény wartburgunkot mikor az nem volt hajlandó egy kirándulásról hazaindulni...:D (jól be is horpadt - de utólag is azt mondom: megérdemelte) aztán másnap kalapálhattam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én (volt) anyósomék wartburgját rúgtam oldalba. (Az is behorpadt, ebből is látszik milyen biztonságos karosszéria volt az...) De nem kalapáltam ki.

      Törlés
    2. irigyellek Szittyazoli, hogy egy wartburg fog siratni a temetéseden! Igazi túlélő lehet (a mostoha bánásmód ellenére):)

      Törlés
    3. _ :)...zúzós egy csapatlehetett volna belőlünk.

      _ kapcsolatunkat önkritikusan vizsgálva részéről ezek csak kizárólagosan az öröm könnyei lehettek volna,...de végül, hiába próbált kicsinálni én éltem túl a gyalázatost.
      (az igazság hogy történtek vele, és benne persze jobb és szebb dolgok is...majd ha egyszer én is blog irásra adom a fejem, talán elmesélem.)

      Törlés
  2. Hmm...tegnap a strandról jövet hisztispicsa létformában, hozzád hasonlóan egy babakocsi rugdosása közben Királykisasszony próbált lecsillapítani: nyugi mama, otthon vár a hosszúlépésed.
    Valamit tudnak ezek a gyerekek:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.