"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 10., péntek

Bár ez inkább szívás

Az éppen kétésfél éves (Isten éltesse, köszönöm, nem azért írom, de tényleg!) ded kedvenc szava a szerintem (remélem nem lesz tudálékos kis majom, mert azoktól zsibbad a fülem). Általában lassan és jelentőségteljesen ejti, mint ma is - mind a tíz kilójával nekifeszül a hirtelen szélrohamnak, szinte ráfekszik, csodálkozva ízlelgeti az érzést, hogy hiába próbál lépni, aztán közli: "szerintem fújás van".

3 megjegyzés:

  1. :-D Igen korrekt!

    Csakazért is éltesse!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a tudálékos kis majmok nem mondják, hogy szerintem, egyszerűen csak kinyilatkoztatnak. Szerintem.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.