"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 5., vasárnap

Bio

Nemrég Heninek ajánlottam a bio darázs- és légycsapdát, mert emlékeim szerint tavaly nyáron jól bevált nálunk.
Most mardos a bűntudat, mert nem túl olcsó dologról van szó, ezért tulajdonképpen egyáltalán nem vicces, ami azóta történt.
Szóval nem volt sok légy az idén, de gondoltam jobb lenne azoktól is megszabadulni.
Vettünk csapdát.
Beleraktam a szert.
Feltettem a szekrény tetejére, oda, ahol tavaly is volt.
Másnapra a konyha-nappalink teli lett legyekkel.
Mondtam a családnak, türelem, rá van írva, hogy két-három nap múlva kezdi igazán kifejteni a csalogató hatását.
Valóban, három nap múlva háromszor annyi légy röpdösött a konyhában.
Végül fölraktam a lámpára egy olyan ragacsos csíkot, amit utálok. A legyek egy része beleragadt, másik része ragacsosan a poharainkba potyogott, a többi önként távozott.
A csapdában - ma számoltam meg - három muslica van.
Bocs, Heni!

2 megjegyzés:

  1. Ragacsos lapot vettem én is, nem is láttam olyat amit ajánlottál, semmi vész :))

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.