"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 13., hétfő

Fel-le

Sosem értettem a nőcis nyavalygást a le nem hajtott vécéülőkével kapcsolatban. Mert ha elvárnám, hogy a hímneműek lehajtsák maguk után, akkor ők elvárhatnák, hogy én meg felhajtsam magam után, ráadásul ez egy csomó fölösleges hajtogatást eredményezne, mert amikor pasi megy pasi után, akkor ismét fel kellene hajtania, majd megint le és így tovább...
Büszke is voltam kicsit magamra, hogy lám, a modern, liberális, demokratikus, nyavalygásmentes hozzáállásom családon belül micsoda előzékenységhez vezetett, hiszen majdnem mindig lehajtva találtam az ülőkét.
De nemrég rájöttem, hogy nem arról van szó, hogy a fiaim lehajtják, nekem szóló figyelmességből. Nem. Egyszerűen nem hajtják fel...

12 megjegyzés:

  1. es erre ennyi ev utan jöttel ra???? Az en fiam csak 7 eves, de en ezt mar reg tudom! :) Eleg egyertelmü jelei vannak am ennek :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, már kinőtték :) Tudod, ők már elég ügyesek... :D

      Törlés
  2. Ja, az enyem mindig mondja, hogy "Anya, célozok, jo?", aztan vagy sikerül, vagy nem....

    VálaszTörlés
  3. Soha nem gondolkodtam e problematikán, nálunk mindig le van hajtva az ülőke. Úgyhogy most megkérdeztem a férjemet, azt állítja, ő mindig felhajtja.

    VálaszTörlés
  4. Az alapkérdéseden én is sokat gondolkodtam, de hát biztos túl emancik vagyunk :)

    Halál fura lenne, ha egy pasi kinyitná a kocsiajtót, bár ilyen egy volt eddig, az is kamaszkoromban. Néztem is rendesen :)

    Vajon a cipőnket miért nem a pasikkal adatjuk fel?

    Nem hinném amúgy, hogy ez tesz egy nőt vagy férfit azzá, ami.

    Nem is tudom. Gondolkodtam azon, megtanítom hogy otthon ülve pisiljenek, és akkor meg van oldva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ülvepisilés rokonszenves opció :)
      Engem amúgy zavar a kiveszőben lévő udvariasság, csak mondjuk a vécéülőke-dolgot nem sorolom ebbe a körbe.

      Törlés
  5. szerintem az ülvepisiles elveszi tölük a pisiles elvezetet ! :)) Hiszen olyan vicces, hogy ivben lehet pisilni, es celozvni kell :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőlünk meg a vécépucolás élvezetét.
      Sztem élvezkedhetnek majd még a fütyijükkel a vécén kívül.

      Törlés
  6. Egyszer volt egy pasim, aki ülve pisilt,mert az anyukája gyerekkorában erre tanította, hülyére röhögtem magam rajta, és megfenyegettem, hogyha mégegyszer meglátom, akkor összecsomagolok és világgá kürtölöm, miért hagytam el. Mindig ez jut eszembe, amikor a hugyszagú fürdőszobánkba belépek, és ezidáig megálltam, hogy a fiaimat ülve pisiléssel kasztráljam. Nálunk sincs soha felhajtva az ülőke, gyanítom, nem azért mert ülve pisilne bármelyik hímem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D A kasztrálós dologban igazad lehet.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.