"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 7., kedd

Illusztráció

Római fürdőshöz.
Persze elbénáztam, többszörösen, egyrészt csak most jutott eszembe letölteni, másrészt a vészbukra raktam a tigrist, amit ide szántam. A tigris 350 forint a kínainál, és biztos voltam benne, hogy tíz percig sem bírja, de sajnos kitartott egész nap. A tigris egy hosszú gumifarok egy ostoba fejjel, szóval csak a tigrisminta különbözteti meg némely embertársunktól. Meg a sípolója, ami szintén nem romlott el. Na ez nincs rajta a képen. Ellentétben a Kajla hátával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.