"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 31., péntek

Izgi

Már nem vagyok Alfa-szűz.
Igaz, a ded hamarabb vezette, mint én.
Viszont nekem nem kellett a Családfő ölében ülni, hogy kilássak a szélvédőn.
És még sosem éreztem, hogy ennyire nem illik hozzám egy kocsi, mégis meg tudnám szokni. Höhö.

8 megjegyzés:

  1. Amikor megismertem Embert, egy gyönyörű sportkocsija volt (Ezüstnyílt) Imádtam vezetni, bár úgy éreztem egyáltalán nem illik hozzám. Aztán hozzáhülyepicsásodtam, a kocsit lelaktuk, eladtunk, rég a múltté, én meg maradtam hülyepicsa sportkocsi nélkül. Vigyázz az alfákkal!

    VálaszTörlés
  2. es hànyas Alfàrol beszelünk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na megint valaki aki nem nézi meg a linket :D

      Törlés
  3. es hanyas alfarol beszelünk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne bosszants! :D
      Az "Alfa" a link. Azért piros. Jaj nekem :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.