"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 27., hétfő

Kíváncsi lennék

...ha az ebadta éjjel 11 után felhívja az anyját az edzőtáborból, hogy MOST AZONNAL kell küldeni egy igazolványképet róla az MLSZ-nek a leigazoláshoz, különben romba dől ígéretes futballista karrierje, és az anya ahelyett, hogy közölné az ebadtával, hogy az MLSZ-nél nyilván nem ülnek izgatottan a számítógépnél, hogy vajon megérkezik-e még éjfél előtt a fotó, vagy sem, tehát bőven elég másnap reggel intézkedni, szóval ehelyett az anya képeket tölt le a vészbukról, fotoshoppol, majd beküld (és mindezt el is meséli egy kísérőlevélben), akkor az anya vajon elég nagy balek ahhoz, hogy az MLSZ-nél egymás hasát fogva röhögjenek rajta egész délelőtt??

16 megjegyzés:

  1. le fognak igazolni (mint a "leglelkesebb" focis anyukát)

    VálaszTörlés
  2. ez a "segítség" itt oldalt mostanában került ide, vagy csak ennyire jó megfigyelő vagyok...(tök jó. most már majdnem mindetn értek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában. És sztem Te vagy a második aki észrevette :D

      Törlés
    2. én erre még mindig csak azt tudom mondani, hogy te tudod, hogy 5 azaz ÖT gyereket szültél?! :D

      Törlés
    3. Akkor én voltam az első? Sosem hittem volna, hogy ennyire gyors és szemfüles vagyok. :)

      Törlés
  3. mindenkiből lehet első, csak megfelelően kell közeget választani.

    VálaszTörlés
  4. Üdv,
    Én már hónapok óta olvasom a blogot, fogalmam sincs, hogy kerültem ide, de nem is érdekel. Lemondtam az összes vicc hírlevelemet, ilyen blog mellett nincs rájuk szükség.
    Amúgy nem szokásom idegen emberek blogját olvasni, és még sosem kommenteltem... Nos az kényszerített erre a helyzetre, hogy megjegyezzem halkan, hogy szinte biztos, hogy én vettem észre elsőnek a "Segítség" fület, vagy legalábbis holtversenyben vagyok az első helyezettel.
    Miután tisztáztam magam, szeretnék ismét visszaszürkülni az ismeretlen, névtelen, idegen szemnek, aki mindent lát, de senki sem látja.
    Amúgy a hivatalnok (ha jól értem válás vagy valami hasonló miatt szólt be (különben hogy lenne több béla?)) egy szarfej. Aki szerez tesco gazdaságos medencét a gyerekeinek, és éccaka fotosoppol a MLSZ-nek rossz anya nem lehet.

    thats all,
    Kupak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a (megosztott) első helyezéshez! :)
      És köszönöm.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.