"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 25., szombat

Napi kajlaság

Eddig vödörrel hordtam a forró vizet a fürdőszobából a teszkógazdaságos medencébe (a kerti csapból töltöttem föl hideggel), de ma fejben kidolgoztam egy gyorsabb módszert. Fel is vetettem a Családfőnek, működhet-e az, ha engedek vizet a kádba, aztán belerakom a slagot és megszívom a másik végét a medence mellett... Nézett ámulva, majd megkérdezte, arra nem gondoltam-e hogy egyszerűen csatlakoztatom a slagot a benti vízcsaphoz. Ja, hát úgy is lehet... Bár kevésbé kreatív megoldás.
Na. Egy ideje folyt a víz, amikor a gyerekek szóltak, hogy már csak langyos jön. Mondtam nekik, hogy ezek szerint kifogyott a forró a cirkóból, várni kell egy kicsit. Erre Kajla: akkor hozzunk bentről vödörrel!

19 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Valakitől örökölnie kellett szegény gyereknek :)

      Törlés
  2. Kajla egy zseni.
    Én a kiszáradt kerti kútban porosodó búvárszivattyúval kacérkodom, hogy mi lenne, ha a fürdőkádnyi meleg vízbe tenném, és úgy tölteném a kerti kismedencét. Bár lehet, hogy nekem is Családfő tanácsát kéne követnem (a vödrös megoldást nagyon utálom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kell venni illesztőbilincset a slaghoz. Nyilván nem ez a neve, és nyilván tudni kell h hány colos a slag... A legjobb ha viszed magaddal a slagot meg a csapot.

      Törlés
    2. Őőő, azt hiszem, maradok inkább a vödörnél.

      Törlés
  3. Egy ilyen családban nem lehet unatkozni :D :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajdehogynem. Folyton nyafognak. Ma is aszongya az egyik: Anyaaa mit csináljunk, találj ki valami ÉRDEKESET. Hát olvass fiam, mondtam, nekem elég érdekes lenne látni h olvasol...

      Törlés
    2. Inkább kitalál ilyen okos megoldásokat olvasás helyett. Ő sem unatkozik, meg te sem :D

      Törlés
    3. Végül javasoltam nekik h játsszanak a medencében a távirányítós motorcsónakkal. De kiderült h nem működik. Akkor szétszedték. Egészen apró darabokra. Majd elkezdtek építeni belőle valami mást. Minden teli lett műanyag törmelékkel, ragasztódarabokkal és elemekkel. Most filmet néznek.

      Törlés
    4. ...a bombagyártásról? :)

      Törlés
  4. Ha már ilyen kreatívak vagytok, mit tanácsoltok 3 napos gázszünet esetére? A mosógépes, és a mikrós vízmelegítés már kilőve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legutóbbi esetet nekünk a strand segített túlélni. Meg az h végül elmaradt a gázszünet :D
      (Amúgy tegnap a fiam is felvetette h melegítsek a medencéhez vizet a mikróban...)

      Törlés
  5. a nap nem melegíti meg a hideg vizet egy ilyen medencében?

    VálaszTörlés
  6. julis bloghoz akartam kommentelni, de olyan betűket ír, hogy ellenőrizzen (nem vagyok-e ellenség- de most már az vagyok!!!)hogy vagy 10-szer beírtam, de nem engedett be- szóval a jó édesanyja, aki ezt kitalálta!!!! bocs, hogy iderandítottam, de örülök, hogy julis bejelentkezett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Hű, azt nem én csináltam, nem is értem... na majd intézkedem :)

      Törlés
  7. Aki ilyen Kajlaságokat beszél, nem is érdemli a baracklekváros palacsintát, ne legyen lelkiismeretfurdalásod miatta!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rám gondolsz? Szóval én sem érdemeltem meg? Tudtam! Tudtam!!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.