"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 20., hétfő

NVM - A csiszolatlan Gyémánt

Amikor olvastam Diusnál a tatabányai Gyémánt Fürdőről, és a honlapon megláttam a vízhőmérsékleteket, azonnal elhatároztam, hogy ezt a helyet fel kell vennem a Nagy Vizes Mustrába. Minden nap áradoztam kicsit a Családfőnek arról, milyen jó meleg a víz az összes medencében, ez aztán a nekünk való! Na nem fokozom tovább az izgalmat, odaérve a keserű magyar valóság fogadott, a kiírt hőfokok nyilván "csak tájékoztató jellegűek", vagyis ahol mondjuk az áll, hogy 34-36, az némi jóindulattal lehet 32... A legmelegebb medence a benti babapancsoló, de abban ugyebár nem illik anyukáknak fetrengeni.
Ezt leszámítva (nem könnyű leszámítani egy ilyen fázós öregasszonynak) a kép kedvező, a strand egy völgyben fekszik, szép, nagy, füves-fás területen, a víz tiszta, van sok medence és csúszda (a benti csúszdák sajnos rövidek, és a kintiek sem túl hosszúak, igaz, legalább nem kell magasra lépcsőzni) és egyéb élményelem, és elég nyugágy, és egy remek játszótér, a jegyárak spa-viszonylatban alacsonyak, a kaja ehető. A Szaunavilág kellemes hangulatú, bár csupán három szauna működött a tízből, és a pihenőhelyen vízágyak is vannak. (Vízágyak!) Ja és a burkolatok nem csúsznak, az öltöző padlóját kivéve - be is mutattam egy dupla leszúrt akármit zuhanyozás után a deddel a karomban. Illetve kettőt, de a második már nem volt annyira látványos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.