"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 21., kedd

NVM - Összesítés

Több mint egy éve kezdtem írni a Nagy Vizes Mustrát, azóta készült jópár értékelés, ezért most így a nyár vége felé összefoglalom, és ezentúl majd ide belinkelem az újabb részeket, aztán kiteszek oldalra egy képet, amire kattintva ez elérhető lesz, ha esetleg valakit érdekel... És továbbra is arra kérlek benneteket, segítsetek bővíteni, ajánljatok más helyeket, véleményezzétek itt kommentben és akkor szépen egyben lesz. Előre is köszönöm.



10 megjegyzés:

  1. Én a Hajdúszoboszlói strandot ajánlom.Van kinti és benti csúszda is.A benti a melegebb.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Szoboszlót már régen tervezzük, valahogy mindig elmaradt... lehet majd télen :)

      Törlés
  2. Orosháza -> Gyopárosfürdő :) Van parkfürdő, és élményfürdő rész, szaunapark (szauna, jakuzzi, gőzkabin, finn szauna, aroma kabin, fényterápiás kabin). Két csúszda, gyermekmedencék kint és fedett részen is. Meleg gyógyvizes medence kint és bent. Uszoda. Hullámmedence nincs, de van sodrófolyosó, meg mindenféle buborékos cucc. Napozóágyak mindenfelé. :) A strand területén a Gyopáros Tó, lehet vízibiciklizni, kenuzni, és van olyan gömb, amibe belemehet a gyerkőc és akkor a vízen jár. Van egy kilátó, amiből belátni az egész park területét, szép. :) Csak ajánlani tudom. (Bár elég messze van, de szerintem megéri. :)
    Plusz a strandra épült rá a fizioterápiás rész is, ahol előre bejelentkezéssel lehet igénybe venni, masszázstól kezdve, a sókabinig mindent. :)
    http://gyoparosfurdo-oroshaza.hu/

    VálaszTörlés
  3. És most jöttem rá h a kecskeméti strandról alig írtam (ezért be sem linkelem), pedig nagyon tetszett, oda még biztosan visszamegyünk, és azt hiszem a Palatinusról sem írtam, talán mert az meg nagyon nem tetszett a hiányzó közbiztonság miatt. Mert megszoktam h ott lehet hagyni a cuccot, de a Palatinuson - pedig folyamatosan mászkálnak az őrök - attól féltem h strandsátrastul elvisznek mindent. Végül csak a ded pár játékát nyúlták le. Viszont jó a csúszda és nagyon állat a hullámmedence.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Palatiunus is felmerült hétvégi programként. Sokan vannak? Egyáltalán nem voltam még sosem strandon itt bp-n, csak gyógyfürdőben. Viszont azt megszoktam, hogy lopnak, ezért a legrosszabb cipőmben megyek, Béla mindig röhög rajtam, de mióta ellopták a körömvágó ollónkat azóta halkabban.

      Törlés
    2. Tőlünk még sosem loptak semmit ezen kívül... nem gondoltam h a Palatinus vendégköre ennyire gáz...

      Törlés
    3. Nálunk volt, hogy az egész család mezítláb ment haza. :)

      Törlés
    4. Szerintem a Balatonról is, bár lehet, hogy ott cipőt nem, csak törölközőt, de a helyi strandról biztosan ellopták, azt hiszem többször is. Rengeteg ott a kisebbség. Csak a melegvizet szerették (és lopni jártak), a többi medencébe nem mentek bele.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.