"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 18., szombat

Osztják

A vészbuk működését számomra most leginkább eme "felhívás" sorsa szemlélteti:



Miután mind több jószándékú ismerősömnél bukkant fel a kamusegélykérés, tegnap én is kiraktam, a következő szöveggel: "Több mint 25 ezren megosztották. Emberek, gondolkozzatok már, MIELŐTT megnyomtok egy gombot", utóiratként "jaj csak nehogy valaki megossza, mert elsírom magam."
Mára a megosztások száma ezerötszázzal nőtt, és igen, eltaláltátok, az enyémet is továbbították...
Free Isaura!

6 megjegyzés:

  1. jo, de ezzel mi lehet a celjuk? Tenyleg nem ertem....

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt akartam kérdezni... Kinek mi a jó ebben?
    Mondjuk számomra azok a levelek überelnek mindent, amik kérnek, hogy x bankszámlára fizess be y összeget, így segíts xy afrikai herceg lányán, akinek el kellett otthonából menekülnie. Persze segítségedért idővel bőséges jutalomban részesülsz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az átverőműsorok is elég nézettek...

      Törlés
  3. Nem értem miért rombolod itt az emberek énképét. Napi egy-két kattintás,s fasza, fontos, emberiségmegmentő, figyelmes csávónak érezheted magad, még csak pénzt adni, mosolyogni, meghallgatni, megsimogatni, jó szót szólni sem kell, napi 5-10 kattintás után még a szomszédod kutyáját is megmérgezheted anélkül, hogy szar embernek kellene érezned magad.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.