"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 6., hétfő

Strand

Az egyetlen hely, ahol sajnálom, hogy nem vagyok sokkal súlyosabb, a csúszda. Nagyon irigylem, hogy mások annyival gyorsabbak, amennyivel testesebbek. (Viszont nekem könnyebb fellépcsőzni a tetejére, ráadásul fönntartanak a buborékok a jakuzziban.) De igyekszem kikísérletezni a tökéletes siklást. Tegnap addig próbálkoztam, míg az egyik csőben, középtájon, leestem a gumiszőnyegről. Nem bírtam érte visszamászni, ezért nélküle érkeztem meg, ami elég kínos volt. Már bánom, hogy nem hallgattam meg titokban az utánam jövő markáns véleményét arról a szerencsétlen hülyéről, aki képes elhagyni a szőnyeget.
Amúgy szerintem nem lenne szabad strandra menni akkor, ha valaki épp hisztispicsa és kevésbé szereti a többi embert, mert nagy tömegben, közelről, fürdőruhában az emberek lényegesen bosszantóbbak. A gyerekek is. Például amikor már a tizedik mászott a ded elé a szivárványcsúszdánál (igen, igen, igen...), majdnem odasúgtam, hogy "ha még egyszer félrelököd, MEGHALSZ"...
És, kérdem én, miért sokkolja a többieket köldökpiercinggel az, akinek legalábbis ólomlemezzel kellene elfedni a hasát?!... Ááá, mégsem volt hülyeség a viktoriánus fürdőkultúra...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem meg akkor nem szabad strandra menni, amikor az ember éppen a legjobb formáját hozza. Én például most még egy vidám, kiegyensúlyozott nőszemély vagyok, két óra múlva, amikor idegbetegen rohangálok egy tömött strandon, már csak egy hisztis picsa marad belőlem. Igen, és ahová megyünk, ott is van szivárványcsúszda!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ne rohangálj. Nyújtózz el valami meleg vízben, a Többi Kedves Ember úgysem hagyja belefulladni a kölköket :)

      Törlés
  2. A köldökpiercinges kéredés jogos! Az ominózus strandon éppen azt beszéltük meg Irmával, hogy az emberi test milyen undorító is valójában, és miért a bikini a divat, amikor a nők 90%-nak szarul áll (nekem is). Aztán arra jutottunk, hogy 10-15 évvel ezelőtt a monokini is nagy divat volt, szerencsére mostanában legalább csoffadt női mellekkel nem kell szembesülnünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, legföljebb a tükör előtt :(
      Ritkán kritizálom az embereket a nem létező önkritikájuk miatt, a divathoz nem értek, szóval az öltözéküket csak akkor fikázom ha meghökkentően iszonytató, na de hogy valaki felvesz egy fürdőruhát és nem látja h mennyire rémisztő ami kilóg belőle?? :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.