"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. augusztus 15., szerda

Végre csináltam valamit

Először azt gondoltam, nem írok az olimpiáról, mert már mindent megírtak róla, aztán azt gondoltam, hogy írok az olimpiáról, mert ugyan már mindent megírtak róla, de hát miről nem írtak még meg mindent, végül pedig azt gondoltam, hogy nem az olimpiáról írok, csak megjegyzem: bizonyítva látom az olimpiára áldozott pénz megfelelő hasznosulását, ugyanis nekem például személy szerint sokat segített ma a húsz-huszonöt kilométer után annál a nyüves emelkedőnél, hogy eszembe jutott a bajnokaink kitartása, persze azért jó lett volna, ha szembeszél helyett hátszél van, és milyen szívás már, hogy a hazaút egy ekkora kaptató, amíg nem bicajoztam fel sem tűnt mennyivel magasabban fekszik a mi városkánk mint a szomszéd település. De lám, érdemes volt, itthon vagyok, és már egész szabályosan lélegzem. Fhú. Na csak azt szeretném mondani, hogy szerintem elég hatékony reklám volt az elmúlt két hét a sportnak, meg a küzdeni tudásnak és az akaratnak és blablabla...

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy (?), de a Nagylány jobban megérdemli :)

      Törlés
  2. igy van! En in gondoltam sportoloinkra tegnap a futasomnal, es komolyan, gyorsabban is mentem! :)

    VálaszTörlés
  3. Anyus, én drukkolok, hogy négy év múlva mittudoménhol Neked szóljon a magyar himnusz, esküszöm, ott leszek (mittudoménhol) és személyesen fogom a könnyeidet törölgetni! Remélem, addigra már a vízi csúszdázás is olimpiai szám lesz, és rákötünk egy nagy dinnyét a fenekedre, hogy nehezebb legyél.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látod, abban szívesen indulnék.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.